пятница, 18 апреля 2014 г.

Модуль "Десять"

В процесі роботи в цьому модулі я навчився знаходити Інтернет - ресурси, які допоможуть учням в роботі, щоб створювати документи для фасилітації. 

четверг, 17 апреля 2014 г.

Модуль "Дев'ять"

Цей модуль допоміг мені аналізувати способи здійснення диференціації навчання учнів, створювати шляхи підсумкового оцінювання.

среда, 16 апреля 2014 г.

Модуль "Восьмий"

Оцінювання діяльності учнів у проекті

Продумали причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання.
Розробили форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи
Переглянула та внесла зміни до прикладу учнівської роботи
Переглянула та внесла зміни до "Плану вивчення теми"

вторник, 15 апреля 2014 г.

Модуль "Сьомий"

Сьогодні поставили себе  на місце учнів та з погляду дітей створити учнівську роботу, зокрема, створимо учнівський блог

  1. Переглянули способи створення учнівських робіт,
  2. Провели педраду "Як допомогти учням пристосуватися до навчання за методом проектів та особистісно-орієнтованого навчання."
  3. Спланували приклад учнівської роботи.
  4. Створили учнівський блог.

понедельник, 14 апреля 2014 г.

Модуль "Шостий"

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: організація спільної роботи та ефективне використання учнями сервісів Інтернету для спілкування та співробітництва, перевірка якості знань через Інтернет.

пятница, 11 апреля 2014 г.


Модуль "П'ятий"

П'ятий день навчання.
Сьогодні ми обговорювали тему безпечної роботи в Інтернеті. Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті,щоб вони були захищенні не тільки в школі під наглядом учителів, а й вдома на самоті...Провели обговорення прикладів основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами.Знайшла і зібрала Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивчені теми.

четверг, 10 апреля 2014 г.

Модуль "Четвертий". Рефлексія

В даному модулі ми розібрали поняття формуючого оцінювання та доцільності його вирокистання. Також нами була розроблена учительська презентація.